Nøglekort eller brik

Hvis du har mistet din nøgle kan du bestille en ny her.

En ny nøgle koster 125 kr. hvis du vil have den tilsendt pr. post.
Og 100 kr. hvis du selv afhenter den på kontoret.

Afhentning
I perioden 1. august til 30. juni kan du købe en ny nøgle på kontoret – vi er der ofte , men hvis du vil være sikker på at træffe os, så kom i kontortiderne.

Du skal ikke bestille nøglen på forhånd, hvis du gerne vil afhente på kontoret. Kom bare forbi, så laver vi det med det samme.

Levering med posten
Tjek gerne inden bestilling, at vi har din korrekte adresse registreret. Ellers kommer nøglen ikke frem til dig.

Du kan rette dine medlemsdata her.

Der går typisk op til 8 hverdage, før posten når frem. Derfor vil du, når du bestiller en nøgle, få en pinkode, som du kan bruge, indtil nøglen er kommet frem.
Pinkoden vil stå på din kvittering på skærmen efter bestilling – og også fremgå af den kvittering, du får pr. mail (kig evt. i din spammappe – dert sker at mails fra os ender der).

Hvis din nøgle ikke fungerer

Hvis dit nøglekort ikke fungerer, kan det have flere årsager:

  • Der kan være uregelmæssighed i kortlæseren – prøv altid mindst 2 gange.
  • Hvis du har flere forskellige kort eller brikker – f.eks. i dit nøglebundt eller din pung – der bruger samme teknik, kan de virke forstyrrende – prøv altid din brik eller kort uden de andre tæt på.
  • Nøgler kan gå i stykker. Hvis din nøgle ikke længere får kortlæseren til at reagere (intet “bip” eller lys), er nøglen formentlig defekt, og du må købe en ny.
  • Du kan have “glemt” at betale dit kontingent. Din nøgle deaktiveres automatisk hvert år 31. juli, hvis ikke du er gentilmeldt til den nye sæson.
    Sidste frist for gentilmelding er 31. august hvert år, så husk at få gentilmeldt dig.

Du er altid velkommen til at kigge ind på kontoret eller at kontakte os for hjælp.